Wednesday, December 1, 2010

kisah gadis gersang

masa sekolah dulu, ada member aku yang memang penggemar cerita-cerita lucah. so, selalu la diorang ni baca bahan bacaan lucah. dan bahan2 bacaan lucah ni memang senang je nak dapat di kedai2 buku tepi jalan. mesti ada jual punya. masa tu mana ada lagi orang melayu nak buat video lucah ni.. 3gp mana wujud lagi weiii.. jadi buku2 lucah ni menjadi kegemaran kepada mereka yang dahagakan seks..

masa tu juga, internet belum lagi berkembang pesat. mana ada lagi nak tengok video lucah kat internet.. sekarang ni dah memang berlambak-lambak.. budak2 sekarang ni dah ramai yang mengotorkan otak menonton video lucah.. (aku tak terlibat..kohkohkoh)

berbalik kepada cerita aku tadi, masa tu ada sorang mamat ni memang gila seks gila-gila la.. memang banyak la koleksi buku lucah dia.. aku plak tak pernah plak baca benda2 macam tu. tapi keinginan tu ada. kohkohkoh.. aku nak mintak pinjam, tapi aku segan. malu la wei..

so, ada satu hari tu mamat lucah ni tertinggal buku lucah dia atas katil. aku je plak yang ada dalam dorm masa tu. aku satu dorm ngn dia la.. so, aku pun tanpa memandang kiri dan kanan, terus rembat buku tu dan masukkan dalam baju aku. aku selitkan buku tu kat pinggang. so, takde la orang nampak. aku nak baca kat mana ni?? takkan nak baca dalam bilik. kantoi la.. so, aku pun pi toilet. memang dah jadi hobi aku baca benda2 sulit ni dalam toilet. kohkohkoh..

gambar hiasan


dalam toilet tu, aku pun mentelaah buku lucah tu. ada la dia cerita kisah gadis gersang la, isteri yg curang dengan tukang kebun, isteriku dirogol kawan karib, berkongsi isteri, dan macam-macam lagi la yang selucah dengannya.. aku baca tanpa perasaan.. haa?? ada jugak la rasa2 gersang sikit2.. ceh.. masa tu aku dah baligh la.. mesti la ada terangsang jugak.. tapi tiada apa2 yang berlaku.. jangan pikir pelik2 ok.. kohkohkoh..

lepas je aku baca buku tu, aku terus pamkan buku tu dalam mangkuk tandas.. kohkohkoh.. comfirm tandas tu tersumbat lepas tu.. jahat gak aku ni.. dan lepas2 je aku baca buku tu, aku dah tak berminat nak baca dah.. takde ape2 yang menarik ponnn... cerita semuanya rekaan semata-mata.. setakat nak menghilangkan kegersangan sikit2 tu boleh la..

tak payah la nak cuba2 baca bahan lucah.. tak menarik pon. tapi, lebih baik daripada kau rogol anak orang.. apa aku mengarut ni.. malucah je tau.. hareeemmm...

dilarang melucah di sini..

8 comments:

  1. hahahahak ! sengal la !
    tu pon nak cite ke ?
    gmbr tu mmg terbaik !
    hahahahk !

    ReplyDelete
  2. ahahah , boleh pulak terus sumbat dalam mangkuk tandas yek , haha :D

    ReplyDelete
  3. Nur Hafizah: ada iras2 fasha sanda tak?? kohkoh

    syaza: kohkoh.. dah memang itu tempat paling selamat

    ReplyDelete
  4. hahahha...ko terlupa satu lagi cerita femes dulu dudlu...

    mona gersang

    ReplyDelete
  5. hahaha tau takpe tu pon nak cite ;P

    ReplyDelete
  6. ade la skit !
    tapi mase fasha sanda tgh mengawal la !
    hahhak !

    ReplyDelete
  7. phewww. gambar tu. gambar tu. ( tergamam)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...