Tuesday, April 26, 2011

masa berjimak

kerana kawen, masa berblog aku sgt terbatas. dah sebulan aku tak menulis blog.. alamak, dah beku otak aku ni. orang kata kalau selalu sangat keluar 'air sedap', otak jadi lembabsss. ada betul ka kata orang itu? sapa la yg mencipta peribahasa ni. huh..

korang paham ke tak ni apa yg aku cakap? kalau tak paham memang korang masih suci. masih belum sampai masa untuk kawen. haha.. 'air sedap' adalah air mani. ada paham? malas aku nak tapis2 ni..

memang aku tak dak masa nak memblogkan diri. ye la, siang keje, malam pun keje. kohkoh..

malas cakap banyak, jom tengok keje aku di waktu malam.

gambar berjimak, mestilah lucah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...